Bekijk onze DIENSTEN

SEO

Content Development & SEO | Performance Marketing

Om aanwezig te blijven in de digitale wereld van vandaag innend de reikwijdte van merkspecifieke groeimarketingstrategieën, moeten merken eerst beslissen over hun unieke discours en berichten. Unusual Growth Agency gebruikt vervolgens zijn geavanceerde prestatiemarketingstrategie, conceptontwikkeling en zoekmachineoptimalisaties (SEO) om een betere naamsbekendheid en een grotere aanwezigheid in de zoekresultaten op te bouwen.

SEO

Dit zorgt ervoor dat de website, blog of portal van een merk hoog wordt gerangschikt door wereld meest prominente zoekmachines om het grootst mogelijke verkeersvolume te genereren en ambitieuze zakelijke doelen te bereiken.

Reikwijdte van SEO & Performance Marketing Diensten

  • De aanwezigheid van het merk en zijn diensten in de digitale wereld plannen binned de reikwijdte van de voor de instelling te bepalen strategie, het discours en de berichten construeren
  • Regelmatige on-page SEO-onderzoeken op de as van Google Trend-analyse en contentproductie
  • Regelmatige analyses en rapporten maken over de prestaties van het merk ek communicatiekanalen vie de Whatagraph-infrastructuur, en deze via schermen aan de instelling presenteren
€250 PER UUR
  • Het ontwikkelen van suggesties die de inhoud van de projecten en onderzoeken die de instelling uitvoert, versterken of ondersteunen in lijn met de overeengekomen strategie
  • Het uitvoeren van media-inkoopactiviteiten voor de doelgroep via Google, LinkedIn en andere mediakanalen die worden gebruikt voor B2B-marketingstrategieën, het beheren van advertenties in lijn met de verwachtingen van de instelling
€250 PER UUR
  • Op regelmatige basis technische SEO-rapporten van de websites maken en fouten gerstellen
  • Wekelijks overleg, zowel om analyses als voortgang en gemaakte ontwikkelingen te bespreken
  • Rapportage van het uitgevoerde werk aan het einde van het proces
€250 PER UUR

  • De aanwezigheid van het merk en zijn diensten in de digitale wereld plannen binned de reikwijdte van de voor de instelling te bepalen strategie, het discours en de berichten construeren
  • Regelmatige on-page SEO-onderzoeken op de as van Google Trend-analyse en contentproductie
  • Regelmatige analyses en rapporten maken over de prestaties van het merk ek communicatiekanalen vie de Whatagraph-infrastructuur, en deze via schermen aan de instelling presenteren

  • Het ontwikkelen van suggesties die de inhoud van de projecten en onderzoeken die de instelling uitvoert, versterken of ondersteunen in lijn met de overeengekomen strategie
  • Het uitvoeren van media-inkoopactiviteiten voor de doelgroep via Google, LinkedIn en andere mediakanalen die worden gebruikt voor B2B-marketingstrategieën, het beheren van advertenties in lijn met de verwachtingen van de instelling

  • Op regelmatige basis technische SEO-rapporten van de websites maken en fouten gerstellen
  • Wekelijks overleg, zowel om analyses als voortgang en gemaakte ontwikkelingen te bespreken
  • Rapportage van het uitgevoerde werk aan het einde van het proces

Nu Groeien

Het belang van conceptontwikkeling, SEO en prestatiemarketing

Inhoudsontwikkeling

SEO (Search Engine Optimization)

Performance Marketing

<
>

Het is cruciaal belang voor de algehele ontwikkeling van uw merken en de berichtgeving op uw website. Er zijn drie hoofddoelen die moeten worden bereikt tijdens het maken van inhoud. Het moet informatie en creatief zijn en het moet vertaald/gelokaliseerd worden. Een ander cruciaal punt is het introduceren van uw inhoud bij zoekmachines met unieke metatitels en metabeschrijvingen. Merken moeten met al deze factoren rekening houden bij het bepalen van hun contentmarketingstrategie. Het is dus belangrijk om met een ervaren en creatief team te werken om verzekerd te zijn van kwalitatief hoogstaande content.

Inhoudsontwikkeling

Content

Het is de optimalisatie van websites om gelijke tred to houden met de rangschikkingsdynamiek van zoek machines, met name Google. Om hoger te scoren in de zoekresultaten van zoekmachines, moet website-inhoud worden gemaakt in formaten die zoekmachines gemakkelijk kunnen doorzoeken. Google verandert voortdurend zijn zoekmachine en indexeringsalgoritmen om de zoekresultaten gebruiksvriendelijk te maken en gebruikers de meest relevante resultaten te bieden op bases van de zoekwoorden waarna ze zoeken. SEO omvat het tools zoals Google Search Console om deze zoekwoorden te controleren.

SEO (Search Engine Optimization)

Search Engine

Het zijn de verschillende online marketingcampagnes om resultaten te behalen, zoals klikken of conversies, en betaalde advertenties sturen dit voornamelijk aan, wat leidt tot klantenwerving. Er zijn verschillende voordelen, waaronder een goede Return on Investment (ROI) en het gemakkelijk bijhouden van prestaties. Deze campagnes hebben ook een laag risico omdat de prestaties van deze campagnes in elke fase transparant zijn, waardoor marketeers optimalisaties kunnen doorvoeren en de risico’s indien nodig verder kunnen verminderen.

Performance Marketing

Performance Marketing

Aanhoudende Groei met Onze Diensten

EN

Blijf op de hoogte door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief…

newsletter